torsdag den 10. oktober 2013

Ostefyldte chilier 

  

Vi har rigtig mange chilier af typen Espellette!!
De er milde, lidt store og smager fantastisk!! 
  

Halver chilierne og smør et godt lag flødeost i dem!!
Skær nogle tomatskiver.....jeg har brugt små cocktailtomater, og læg dem på osten.
 

Der efter lægges et par skiver god ost...jeg har brugt en god skæreost, men Cheddar eller anden ost kan også bruges.

 

Pak dem godt ind i baconstrimler og bag dem derefter i 20 minutter ved 200 grader!!
Spis dem som en lille forret eller som en lille lækker tilbehør!!

2 kommentarer:

  1. Siger du at Espelette er en mild Chili ? - så kan du vist tåle lidt mere end mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg nu ikke jeg kan, men Espellette ér i den milde ende af chiliskalaen! På Toftegårds skala ér den på 5! Og så tror jeg de bliver mildere i smagen, når de bliver bagt!

      Slet