søndag den 27. marts 2011

Pilefletkursus

Så er weekenden gået med et dejligt pilefletkursus hos Nancy i Døjringe!!

Planen var, at der skulle laves en ny kurv til aviser og papir.
Det blev et større arbejde. Lørdag blev det meste af kurven flettet!!

 Her var jeg nået til lørdag eftermiddag, så der skulle laves håndtag til kurven. For at lave afstanden, bruges der klemmer.
Så mangler der bare at få lavet kanten!!

 Så blev kurven færdig....og jeg er ganske tilfreds!!

Det er smadder hyggeligt at være på kursus, denne gang var vi bare 5 kursister og der blev arbejdet intenst med mange flotte projekter!!
 Der blev lavet nogle rigtig flotte bakker og kurve.


 Der blev også lavet en stor kattehule.


 Godt Nancy har det forkromede overblik over os alle sammen

Der skulle også være tag på kattehulen.
 Jeg nåede også at lave en fin lille buttet kurv til mit køkkenstrikketøj!!

 Jeg syntes den blev rigtig fin og blev straks taget i brug, da jeg var hjemme igen!!
Nancy´s dejlige lille ruhårede gravhund tog den store kurv i brug!!

2 dejlige dage sammen med søde mennesker i Døjringe!!

Nancy laver mange og gode kurser i smadder hyggelig stemning!!
Hendes kurser finder man her!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar